Telemarketing og mødebooking har dårligt ryg
De fleste har en mening om telemarketing, og den er ikke god. Mange virksomheder og private personer forbinder telemarketing og mødebooking med noget, som man skal holde sig væk fra og på ingen måde skal forbindes med, som virksomhed. Man får hurtigt associationer til, at det er en ansat hos bureauet, som ringer ud og prøver at sælge et produkt de ikke ved noget om. Der er mange med rette, der ser dette som en dårlig fremgangs måde. Frygten er at kunderne ikke synes om denne metode, og derfor ikke vil have med virksomheden at gøre.
Hvad Partnerdialog gør
Men sådan skal det ikke være. Partnerdialog har en anden tilgang til telemarketing og mødebooking. I stedet for at lave blind kanvas, så laver telemarketingselskabet, i samarbejde med din virksomhed, en strategi for mødebookingen. De søger for at sætte sig ind i din virksomhed og hvad den kan tilbyde kunderne. Sammen finder i ud af hvor mange mødebookinger din virksomhed har brug for og hvad du har brug for på mødet. Dette kunne være et møde, hvor der er mulighed for salg. De koncentrerer sig om at skaffe din virksomhed kvalitetsmøder. Denne metode er mere målrettet og vil derfor også skabe flere og bedre resultater.
Måske skal din virksomhed prøve det
Din virksomhed vil på den måde få kvalitetsmøder, hvor der er større potentiale for salg eller hvad målet for mødet ellers måtte være. Denne målrettet tilgang til telemarketing ville kunne gøre forskellen. Med den rette strategi og mødebooker kan virksomheden nyde godt af de nye møder, som her stort potentiale. Det kan lette presset i virksomhedens slagsafdeling samtidig med at virksomheden kan få nye og gode relationer til kunder. Det er hver at genoverveje telemarketing igen, men på en ny og mere målrettet måde. Det er trodsalt ikke alle man vil henvende sig til.